torsdag 23. september 2010

Flytta!

Livet i nytt hus dere! Deilig! Det hersker kaos i alle etasjer og rom, men vi er storfornøyde uansett. Tok bilde av kjøkkenet i går kveld,  har fått på plass induksjonstopp, oppvaskmaskin og kjøleskap siden sist, ser definitivt lovende ut! Til min store ergelse kommer jeg ikke på i hvilken eske jeg har pakket minnekortleseren i (det er ganske mange esker å velge i også...), så jeg får hive ut bilde i neste blogginnlegg, i mellomtiden kan jeg jo minne dere på om hvordan det så ut her før :-)


Før oversvømmelsen:


Etter oversvømmelsen:


Blir en ganske stor forbedring, ja! Oppdaterte bilder kommer plutselig! :)

1 kommentar:

As sa...

GRATULERER MED INNFLYTTINGEN!!!!!
HERLIG HERLIG HERLIG=)

Kaos med esker, ja. Hehe.. det hører nok med=) Godt dere er fornøyde likevel! Det blir nok vi også å være, selv om vi bor i esker ei stund.

Vi har kjøpt i Fauskevåg=)
Håper å få flytte inn iløpet av den første uken i obtober. SÅ, kanskje om 14 dager. Ikke godt å si hvor lang tid det tar å legge fliser i yttergangen og parkett i innergangen. Ja, og bygge igjen trappen og ja.. kle noen vegger. Bortsett fra det er det bytting av ei dør, noe maling og listing som gjenstår=) Spent på når vi flytter inn :D