fredag 24. september 2010

Bilder!

Snille Vegard fant eska med minnekortleseren! Jippi!


veit jeg la ut bilder i forrige innlegg, men slenger med: FØR

ETTER:
Kjøkkenet med induksjonstopp, jippi! Ser jeg har vært litt rask på avløseren her, lover bedre bilder når vi har kommet litt mer på plass, og jeg kan ta fram speilrefleksen min! ;-)
Her skal det opp overskap da, ikke spesiellt fint med venilator-røret som bare henger der, nei!



Andre siden

FØR:


ETTER:

Endelig bilde av det lekre blandebatteriet vårt!  oppvaskmaskin og kjøleskap er også på plass =)


Også til noe vi er mindre fornøyd med akkurat nå; stua. Verktøy, div kjøkkendeler (dette er tatt etter vi har bært det meste unna også), møbler og STØV. Kaos kaos kaos. Går seg vel til!

For nå er det helg!!!! Den skal brukes til utpakking, og rundvask  i leie-leiligheten =)

2 kommentarer:

As sa...

Hei=)
Så flotte før og etter-bilder! Går fremover i full fart hos dere nå, ja.
Fikk dere pakket ut mye nå i helgen?

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Jo, er veldig glad for at jeg valgte å male teglsteinen, selv om jeg der og da angret. Ja, iallefall på første strøket;) hehe..
Men, som du og flere sa, så blir det bra til slutt=)

ønsker deg en strålende dag. Lykke til med utpakkingen. Gleder meg til å se flere bilder=)

As sa...

Hei=)

Skrev en lang kommentar her nå nettopp, men den ble ikke lagret:/ Får prøve igjen.

Går raskt fremover med dere nå, ja=) Artig å se før og etter-bilder. Litt av en forskjell!
Den stuen dere likner på vår, iallefall mht dekoren på gulvet;) fikk fjernet alt nå i helgen, så stuen er klar den=)

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Angrer ikke på at jeg malte teglsteinen, selv om jeg så mørkt på det da 2-3steiner var malt på 1. strøket. Var nok verdt jobben. Imidlertid er jeg glad for at vi ikke har flere slike vegger;)

Ønsker deg en strålende dag=) Gleder meg til å se flere bilder inne hos dere=)