torsdag 14. oktober 2010

Sluttoppgjør

Hei alle sammen, nå har jeg vært dårlig på å blogge, men det tar litt tid før man kommer seg i orden på ny plass, og vi er definitivt ikke i orden enda, hehe. Men i dag fikk vi sluttoppgjøret på arbeidet fra byggefirmaet, så nå vet vi hva vi må ut med, og kan endelig begynne å se for oss hva vi har råd til av feks oppbevaringsplass og diverse. HURRA! Har litt lyst å få skikkelig orden her før jeg tar bilder å poster på bloggen;-)

Ha en fin dag.

Linn-Marion

2 kommentarer:

As sa...

Hei=)
Så flott at dere har fått sluttoppgjøret! er som du sier, greit å få oversikt over budsjettet=)
Er det ikke godt å ha flyttet inn?

Her har vi litt forsinkelser grunnet bursdagsfeiring av svigerfar, og ja.. igår var vi bare lat!
Men, nå skal vi brette opp ermene og ta fatt på siste del av oppussingen. Det er ikke mye som gjenstår, så iløpet av kommende uke er vi nok i hus=)
GLEDER MEG=)

blir spennende å se bilder fra leiligheten når dere er kommet dere litt i orden. Innbiller meg at det tar litt tid før en får bodd seg inn liksom. Har iallefall det i tankene, så vet jeg må smøre meg med tålmodighet=)

Ønsker dere ei strålende helg=)
Her skal jeg male ferdig trappene, mens min kjære skal legge gulv i 1.etasjen. Så.. ikke lenge til vi kan vaske ned=) herlig!=)

As sa...

Hei=)
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg! =) Må si oss fornøyd med trappene, ja. Selv om det var en DEL arbeid, så var det verdt det! Vakre og hvite=) Og ja... kattehårene etter vår svarte katt vises, men... to minutter med tørrmoppen fjerner alle spor=)

Hvordan trives dere etter innflytting da? Vi stortrives=) Vel verdt all strevet;) Gjenstår noe utpakking, men.. det tar vi nå fortløpende=) eh... relativt fortløpende iallefall=)