mandag 8. august 2011

Long time no see

Hei bloggen! Nå er det utrolig lenge siden jeg har blogget! På tide med en oppdatering!
Siden sist har vi... hmmm, brukt tid på å "bo oss inn" i huset. Vi bruker god tid på prosjektene framover nå, ingenting som haster. Men nå har vi ihvertfall nytt gjesterom! Dette er gjesterom nr 2, som ligger i 3 etasje (ved siden av vårt soverom og badet), og det tenker vi først og fremst å bruke som kontor/spillerom med sovesofa slik at vi kan ha gjester også. Vi synes det er greiere å bruke gjesterommet i underetasjen i første omgang hvis vi får gjester, det er litt mer privat der, +at gjestene da vil ha eget toalett :) 

Bilder!

FØR:


Furuvinduer- og lister, stygt gulvbelegg, varierende farger på veggene, og bare STYGT er vel stikkordene som oppsummerer utseendet på rommet før.






ETTER





Parkett er på plass, vi har ÈN farge på veggene, vinduene og listene har fått bli hvite, og vi har ny loftsluke MED trapp! Vi er kjempefornøyde!! Det nye skapet er egentlig et gammelt skap i heltre, som faren min og kona har hatt hjemme hos seg så lenge jeg kan huske. Mener jeg og søsteren min brukte det som klesskap og at i skuffen var alle barbiene våre. Jeg har malt det hvitt, da det var trefarget før.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så fint det ble !! :)