torsdag 9. desember 2010

Den andre siden...

Hei!
Nå er vi endelig 100% ferdig med kjøkkenet. Lister er på plass, og det samme er siste del av kjøkkeninnredningen. Herlig!!! Min svigerfar og svigerbror har vært arbeidskarer mens jeg og Vegard har vært bortreist en langhelg. Det var utrolig godt å komme hjem å bli  møtt av dette synet:

Sånn ble det altså! Beklager dårlig kvalitet, men det er iphonekameraet i dårlig lys som har vært til pers her! =) Fikk spørsmål på facebook hvorfor kontakten er så langt opp, og det kan jeg fortelle at, det er fordi det blir lettere å sette i kontakten til div kjøkkenmaskiner når den er så langt oppe :) Den passet perfekt til kaffemaskinen, noe som er ypperlig, ettersom den lille benkeplassen der er beregnet til vår nespresso-maskin. Jippi!

2 kommentarer:

As sa...

Hei=)
Så lekkert kjøkkenet ble!! herlig med hjelp=) unner dere virkelig det=)

Kan du sende meg mail på etlitefnugg@hotmail.com? Så avtaler vi mht levering av hovedpremien i give awayen=) ( mulig du har sendt mail tidligere, men jeg har dessverre ikke fått den)
Dersom du skal til byen på lørdag, så kan vi avtale overlevering da. Lettere enn å sende, siden vi bor i samme by=)
Mailer deg tlfnr mitt når du har mailet meg=)
klem

Ine Elise sa...

Hei hei. Kom tilfeldigvis bort i din fine blogg...Ønsker deg samtidig et godt nytt år. mvh. Isprinsessa