søndag 22. august 2010

Små (men ganske viktige) justeringer

En del småting har blitt behandlet under prosessen i leiligheten. Vi har foreksempel fått støpt over et hull som var under trappen hvor varmtvannstanken står. Tidligere var det en litt alternativ løsning der; tanken sto på en sponplate over hullet. Ikke særlig trygt! Men nå har rørlegger vært inne å tømt tanken, hullet er støpt over og veggen har fått gips der det manglet!


Da varmtvannstanken ble satt på plass, flyttet de den lenger inn i hjørnet også, perfekt! Da får vi mer oppbevaringsplass under trappa!

På vaskerommet er denne deilige sluken fra 1983;

byttet med denne!

Jippi!

3 kommentarer:

As sa...

Hei=)
Så hyggelig med besøk fra deg på bloggen min=) Artig at vi begge er ifra samme by=) Legger deg til på blogglisten min!

Herlig sluk fra 1983. hehe.. Ble mye bedre med justeringene=)

Nå skal jeg kose meg med lesing her inne hos deg=)

Linn-Marion sa...

Ja, 1983-sluker er bra nydelige. haha, fisj, samme var på badet før, så ikke ut! Gla de er byttet =)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk