mandag 23. august 2010

Mer sparkel!

I dag når vi kom i leiligheta hadde snekkeren fjernet de feile listene. Kall meg gjerne teit (eller hva annet du måtte komme på), men jeg vil gjerne ha HVITE gulvlister og ikke eikelister... Synes hvite lister gir en finere, enklere finish og at man får større romfølelse av det!

I underetasjen har byggemannene (i mangel på bedre navn) sparklet en gang til, så nå nærmer det seg VIRKELIG tapetsering! Gleder oss!!! En fugl har kvittret i øret mitt at kjøkkentapetseringen starter i morgen, så da er vi ikke langt unna kjøkkenmontering heller! Jippiiii!!!

Ellers så har byggemannene hentet 2 av i alt 9 nye dører i dag! Siden bodene er ferdig med gulv og vegg (tror det gjenstår litt maling, men de har festet ferdigmalte plater på 3 av 4 vegger i begge bodene), så synes jeg det var flott at de satt in dører!! 

Vi har valgt hvite dører fra swedoor, slik ser de ut:

Dårlig bilde, men det beste jeg fant på google. Ganske standard dører med andre ord! Fornøyd!


Med unntak av 2 dører er alle slike. Vi har en helt glatt dør mellom de 2 bodene, også har vi en dør med glass mellom vindfang og gang =)

Jippi!

2 kommentarer:

Sara sa...

Hei! :) Nattbordene kjøpte jeg brukt, men vet de selger de fremdeles på ikea for en billig peng :) Jeg har byttet knottene forresten.

Sara sa...

Bare hyggelig! ;) Du får se på finn.no, jeg og har lang vei til IKEA, så var heldig og fant de der :)
Lykke til med jakten på de perfekte nattbordene da! Hehe