søndag 12. september 2010

Oppdatering!

Nå går det lang tid mellom hvert blogginnlegg her! Det er fordi vi er begynt å pakke! Nå er det ikke lenge igjen til flytting, hvis alle ting går som de skal. Gleder oss forferdelig mye. 

I leiligheta går det framover. Sist jeg snakket med maleren så hadde han bare ett strøk igjen i noen rom, og det var på tirsdag, så jeg går ut i fra at han er ferdigmalt =) Vaskerommet er ferdin any minute, det eneste som mangler der nå er vel taklistene og dør! Gulvbelegget kom på plass på torsdag/fredag

Synes det ble bra, jeg! Er fornøyd med fargevalget på veggen, vaskerommet er det mørkeste rommet i leiligheta (enda det ikke er så mørkt).

Veggene i trappa er også malt, litt kjipt at det bare blir tapetsert til etasjeskillet, men sånn er det vel med slike forsikringssaker ;-) Selve trappa skal vi forøvrig male ved en senere anledning. er litt usikker på om vi skal gå for hele greia hvit (det er det fineste, men jeg tror det er veeeldig upraktisk, blant annet siden vi har sort katt), eller om vi skal ha trinnene i en farge og gelenteret og resten av treverket hvitt.

Her er flisene jeg valgte til yttergangen. Tror det blir kjempemessig!

Og til slutt, soverommet i underetasjen. Her gjenstår bare listingen, og å få døren på plass. (det er parkett på gulvet, men maleren har dekket den med papp.


Kjøkkenet er vel rommet vi skulle ønske det skjedde noe mer på. Elektrikeren har enda ikke vært der, så vi får ikke fortsatt med vår del enda. Irriterende, tror jeg må ta meg en snakk med byggefirmaet i morgen. 

God kveld! =)

1 kommentar:

As sa...

Hei=)
Så flott med oppdateringer=)
Ja, ser vi har likt gulv på vaskerommet. Enig med deg, var ikke all verden å velge i i den størrelsen. Men men, ser som du sier; et vaskerom=)
Veggene ble flotte inne hos dere=)

Ang trappen, så tror jeg vi kommer til å male hele greia hvit. Annen maling og glans enn ellers på veggen, men likevel. Blir nok hvit=)
Vi har også en svart katt, men.. får sope av trappene med gjevne mellomrom. ER litt redd for at jeg kommer til å angre om jeg velger en annen løsning enn ensfarget hele veien. Hm... må vel fundere litt før vi ( jeg) bestemmer oss. hehe=)

Håper dere får fortgang i folkene som skal styre på kjøkkenet=)
Irriterende å ikke komme igang når en så gjerne vil=)

Gleder meg til flere oppdateringer=)